ДОВІДКА
про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли
до департаменту культури, туризму
та культурної спадщини обласної державної
адміністрації, закладів культури обласного підпорядкування, відділів (управлінь, секторів) культури і туризму райдержадміністрацій, міськвиконкомів, міських, селищних, сільських об'єднаних територіальних громад у ІІ кварталі 2018 року
На виконання статті 102 Конституції України, Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393 «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» інших нормативних актів та доручень голови обласної державної адміністрації та з метою практичної реалізації громадянами України права на звернення та поліпшення роботи зі зверненнями громадян у департаменті культури, туризму та культурної спадщини обласної державної адміністрації ведуться журнали особистого прийому громадян керівництвом департаменту та реєстрації звернень громадян.
Протягом ІІ кварталу 2018 року до департаменту культури, туризму та культурної спадщини облдержадміністрації надійшло 46 звернень.
Усі звернення громадян були розглянуті в установлені терміни, по кожному з них надані своєчасні відповіді. За результатами розгляду звернень, скарг та пропозицій питання вирішено позитивно – 17, відмовлено – 0, роз’яснено – 23 та заходи вживаються – 6.
Звернення надходили від громадян, які проживають у Запорізькій та Кіровоградській областях.
Основними темами для розгляду у зверненнях були питання щодо:
оскарження рішення атестаційної комісії;
про фінансування закладів культури;
про реставрацію пам’ятників та будівель;
проведення експертизи творчих робіт та організації виставок;
перевірки закладів культури області на наявність порушень у їх діяльності;
про вшанування пам’яті земляків;
про нагородження;
На належному рівні була організована робота щодо проведення особистого прийому громадян керівництвом департаменту культури, туризму та культурної спадщини облдержадміністрації. Так, на особистому прийомі громадян керівництвом департаменту у ІІ кварталі 2018 році прийнято 25 осіб.
Серед питань, які порушувалися під час прийомів:
організація конкурсів, фестивалів, виставок та культурно-мистецьких заходів;
надання роз’яснень щодо укладання контрактів;
про виділення та оренду приміщення;
проведення ремонтно-реставраційних робіт об’єктів культурної спадщини;
про сприяння проведенню розкопок на території області;
про отримання звання;
про представлення туристичного потенціалу області та співпраці у галузі