ДОВІДКА
про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли
до департаменту культури, туризму
та культурної спадщини обласної державної
адміністрації, закладів культури обласного підпорядкування, відділів (управлінь, секторів) культури і туризму райдержадміністрацій, міськвиконкомів, міських, селищних, сільських об'єднаних територіальних громад у І кварталі 2019 року
На виконання статті 102 Конституції України, Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393 «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» інших нормативних актів та доручень голови обласної державної адміністрації та з метою практичної реалізації громадянами України права на звернення та поліпшення роботи зі зверненнями громадян у департаменті культури, туризму та культурної спадщини обласної державної адміністрації ведуться журнали особистого прийому громадян керівництвом департаменту та реєстрації звернень громадян.
Протягом І кварталу 2019 року до департаменту культури, туризму та культурної спадщини облдержадміністрації надійшло 40 звернень.
Усі звернення громадян було розглянуто в установлені терміни, по кожному з них надані своєчасні відповіді. За результатами розгляду звернень, скарг та пропозицій питання вирішено позитивно – 17, роз’яснено – 12 та заходи вживаються – 11.
Звернення надходили від громадян, які проживають у Кіровоградській, Рівненській, Полтавській та Харківській областях.
Основними темами для розгляду у зверненнях були питання щодо:
перевірки закладів культури області на наявність порушень у їх діяльності;
проведення ремонтних робіт закладів культури;
фінансування закладів культури;
проведення експертизи творчих робіт та організації виставок;
про надання переліку пам’яток культурної спадщини та ін.
На належному рівні була організована робота щодо проведення особистого прийому громадян керівництвом департаменту культури, туризму та культурної спадщини облдержадміністрації. Так, на особистому прийомі громадян керівництвом департаменту у І кварталі 2019 року прийнято 19 осіб.
Серед питань, які порушувалися під час прийомів:
організація конкурсів, фестивалів, виставок та культурно-мистецьких заходів;
фінансування періодичних видань;
про виділення коштів;
працевлаштування;
про виділення та оренду приміщення;
проведення ремонтно-реставраційних робіт об’єктів культурної спадщини.