Департамент

Закрити Адреса департаменту

Закрити Про департамент

Закрити Керівництво департаменту

Закрити Структура департаменту

Закрити Колегія департаменту

Закрити Нормативно-правові акти

Закрити Галузеві програми

Закрити Туризм

Закрити Обласні премії для працівників галузі

Закрити Звернення громадян

Закрити Інтернет-приймальня

Закрити Доступ до публічної інформації

Закрити Про очищення влади

Закрити Оголошення про проведення конкурсу

Закрити Адміністративні послуги

Закрити Доступність до закладів культури

Закрити Фінанси 2017

Закрити Фінанси 2018

Закрити Фінанси 2019


Установи, заклади та
організації області

Закрити Культурно-мистецькі проекти

Закрити Мережа закладів обласного підпорядкування

Закрити Установи, заклади та організації області

Закрити Творчі колективи області


Календар


Лічильник

   всього

   зараз на сайті



koda.gif

ban_gar_lin.gif

ban_UGL.gif

eko.jpg

 

 

vr.gif

president.gif

kmu.gif

mincult.gif

 

 

ban_ounb.jpg

ban_filar.gif

ban_gay.gif

ban_ocnt.gif

ban_kuk.png

ban_boy.jpg

ban_kray_muz.gif

ban_olkult.gif

hud_muz_ban.jpg

muz_uc_ban.jpg

 kir.gif

kir.gif


Звернення громадян - Довідка про стан роботи із зверненнями громадян за І квартал 2019 року

ДОВІДКА

про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли

 до департаменту культури, туризму

та культурної спадщини обласної державної

адміністрації, закладів культури обласного підпорядкування, відділів (управлінь, секторів) культури і туризму райдержадміністрацій, міськвиконкомів, міських, селищних, сільських об'єднаних територіальних громад у І кварталі 2019 року

 

 

         На виконання статті 102 Конституції України, Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393 «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» інших нормативних актів та доручень голови обласної державної адміністрації та з метою практичної реалізації громадянами України права на звернення та поліпшення роботи зі зверненнями громадян у департаменті  культури, туризму та культурної спадщини обласної державної адміністрації ведуться журнали особистого прийому громадян керівництвом департаменту та реєстрації звернень громадян.

         Протягом І кварталу 2019 року до департаменту культури, туризму та культурної спадщини облдержадміністрації надійшло 40 звернень.

         Усі звернення громадян було розглянуто в установлені терміни, по кожному з них надані своєчасні відповіді. За результатами розгляду звернень, скарг та пропозицій питання вирішено позитивно – 17, роз’яснено – 12 та заходи вживаються – 11.

         Звернення  надходили від громадян, які проживають у Кіровоградській, Рівненській, Полтавській  та Харківській областях.

Основними темами для розгляду у зверненнях  були питання щодо:

перевірки закладів культури області на наявність порушень у їх діяльності;

проведення ремонтних робіт закладів культури;

фінансування закладів культури;

проведення експертизи творчих робіт та організації виставок;

про надання переліку пам’яток культурної спадщини та ін.

         На належному рівні була організована робота щодо проведення особистого прийому громадян керівництвом департаменту культури, туризму та культурної спадщини облдержадміністрації. Так, на особистому прийомі громадян керівництвом департаменту у І кварталі 2019 року прийнято 19 осіб.

Серед питань, які порушувалися під час прийомів:

організація конкурсів, фестивалів, виставок та культурно-мистецьких заходів;

фінансування періодичних видань;

про виділення коштів;

працевлаштування;

про виділення та оренду приміщення;

проведення ремонтно-реставраційних робіт об’єктів культурної спадщини.

 

 


Створено : 29/07/2019 @ 15:25
Оновлено : 29/07/2019 @ 15:25
Категорія : Звернення громадян
Сторінка проглянута 54 раз


Версія для друку Версія для друку

© Skin by vanix - GuppY Italia  W3C CSS  Skin adaptation v4.6 - charli77 Skins