ДОВІДКА
про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли
до департаменту культури, туризму
та культурної спадщини обласної державної
адміністрації, закладів культури обласного підпорядкування, відділів (управлінь, секторів) культури і туризму райдержадміністрацій,
міськвиконкомів, міських, селищних,
сільських об'єднаних територіальних громад у ІV кварталі 2019 року
На виконання статті 102 Конституції України, Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393 «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» інших нормативних актів та доручень голови обласної державної адміністрації та з метою практичної реалізації громадянами України права на звернення та поліпшення роботи зі зверненнями громадян у департаменті культури, туризму та культурної спадщини обласної державної адміністрації ведуться журнали особистого прийому громадян керівництвом департаменту та реєстрації звернень громадян.
Протягом ІV кварталу 2019 року до департаменту культури, туризму та культурної спадщини облдержадміністрації надійшло 16 звернень.
Усі звернення громадян було розглянуто в установлені терміни, по кожному з них надані своєчасні відповіді. За результатами розгляду звернень, скарг та пропозицій питання вирішено позитивно — 10 , роз’яснено – 4 , заходи вживаються – 2.
Звернення надходили від громадян, які проживають в Онуфріївському, Новгородківському, Маловисківському, Світловодському районах, м. Кропивницькому, м. Бобринці, с. Аджамці Кропивницького району та Київській, Чернігівській, Миколаївській областях.
Основними темами для розгляду у зверненнях були питання щодо:
збереження пам'ятки архітектури;
охоронної зони пам'ятки архітектури;
показу фільмів на території області;
календарю культурних подій Кіровоградщини;
залучення до акцій, обговорення петицій;
діяльності закладів культури;
організації виставкової діяльності;
ремонту закладів культури;
кадрової роботи у будинку культури;
надання контактних даних закладів культури;
створення нових архітектурних ансамблів;
виплати і перерахунку заробітної плати та ін.
На належному рівні була організована робота щодо проведення особистого прийому громадян керівництвом департаменту культури, туризму та культурної спадщини облдержадміністрації. Так, на особистому прийомі громадян керівництвом департаменту у ІV кварталі 2019 року прийнято 34 особи.
Серед питань, які порушувалися під час прийомів:
нагородження працівників галузі "культура";
надання приміщення для проведення культурно-мистецьких заходів;
виставка творчих робіт;
ремонтні роботи закладів освіти сфери культури;
працевлаштування у закладах культури;
про фестивальну діяльність;
про безкоштовні запрошення на новорічні ранки для дітей учасників АТО та інших соціально незахищених верств населення;
про фінансування закладів культури та культурно-мистецькі заходи;
про гастрольну діяльність;
про атестацію педагогічних працівників мистецьких шкіл області та ін.