ДОВІДКА
про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли
до департаменту культури, туризму
та культурної спадщини обласної державної
адміністрації, закладів культури і мистецтв обласного підпорядкування, відділів (управлінь) культури і туризму райдержадміністрацій, міськвиконкомів у І півріччі 2016 року
На виконання статті 102 Конституції України, Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393 «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» інших нормативних актів та доручень голови обласної державної адміністрації, департаментом культури, туризму та культурної спадщини облдержадміністрації проаналізовано стан роботи зі зверненнями громадян, які надійшли до департаменту, відділів (управлінь) культури і туризму райдержадміністрацій, міськвиконкомів закладів культури і мистецтв обласного підпорядкування у І півріччі 2016 року.
Проведений аналіз свідчить, що у І півріччі 2016 року до департаменту культури, туризму та культурної спадщини облдержадміністрації надійшло:
12 звернень – через відділ роботи зі зверненнями громадян апарату Кіровоградської обласної державної адміністрації;
5 звернень – безпосередньо від громадян;
17 звернень – через Кіровоградський обласний контактний центр;
3 звернення – через Урядову гарячу лінію.
Усі звернення громадян були розглянуті в установлені терміни, по кожному з них надані своєчасні відповіді.
Звернення надходили від громадян, які проживають у смт Устинівці, м. Олександрії, м. Кіровограді, м. Світловодську, Олександрівському, Бобринецькому, Долинському, Новомиргородському, Маловисківському, Петрівському, Новоукраїнському районах та у м. Львові.
Основними темами для розгляду у зверненнях були питання щодо:
навчання та викладання у школах естетичного виховання;
перевірки закладів культури області на наявність порушень у їх діяльності;
надання приміщення для організації культурної роботи;
перепоховання військовослужбовців;
призначення на вакантні посади у закладах культури;
виплати надбавок до заробітної плати;
проведення ремонтних робіт закладів культури;
проведення персональних виставок:
підтвердження звання «народний аматорський колектив».
На особистому прийомі громадян керівництвом департаменту у звітному періоді 2016 року прийнято 33 особи.
Серед питань, які порушувалися під час прийомів:
впровадження нових форм роботи у діяльність закладів культури;
навчання у початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладах області;
проведення атестації педагогічних працівників закладів освіти галузі культури;
безкоштовне відвідування закладів культури області пільговими категоріями населення;
функціонування ветеранських організацій;
розміщення зовнішньої реклами;
проведення ремонтно-реставраційних робіт об’єктів культурної спадщини;
вирішення фінансових питань закладів культури області.
Протягом І півріччя 2016 року до відділів (управлінь) культури і туризму райдержадміністрацій (міськвиконкомів) надійшло 278 звернень, з них: 180 письмових звернень (заяви, скарги, пропозиції) та 98 усних (усього з питань: клубної справи – 86, охорони культурної спадщини – 2, бібліотечної справи – 25, музейної справи – 12, естетичного виховання – 14, соціальні питання – 62, інші - 77).
На особистому прийомі громадян начальниками відділів (управлінь) культури і туризму райдержадміністрацій (міськвиконкомів) прийнято 82 особи. Жодного звернення не надійшло до відділу культури і туризму Добровеличківської та Світловодської райдержадміністрацій, по 1 зверненню надійшло до відділів культури і туризму Кіровоградської та Петрівської райдержадміністрацій.
Відповідна робота із зверненнями громадян проводилася й у закладах культури обласного підпорядкування.
Протягом І півріччя 2016 року до закладів культури обласного підпорядкування надійшло 98 звернень, а саме: зареєстровано 30 усних звернень та 68 письмових звернень. Найбільше звернень надійшло до обласної універсальної наукової бібліотеки ім. Д.І. Чижевського (28), обласного театру ляльок — 27, обласного краєзнавчого музею (17). Усі звернення були розглянуті в установлені терміни, по кожному з них надані своєчасні відповіді.
На особистому прийомі керівників закладів культури обласного підпорядкування протягом звітного періоду було 17 громадян. Найбільше громадян на особистому прийомі було у керівництва обласної бібліотеки для юнацтва (8).