Департамент

Закрити Адреса департаменту

Закрити Про департамент

Закрити Керівництво департаменту

Закрити Структура департаменту

Закрити Колегія департаменту

Закрити Нормативно-правові акти

Закрити Галузеві програми

Закрити Туризм

Закрити Обласні премії для працівників галузі

Закрити Звернення громадян

Закрити Інтернет-приймальня

Закрити Доступ до публічної інформації

Закрити Про очищення влади

Закрити Оголошення про проведення конкурсу

Закрити Адміністративні послуги


Установи, заклади та
організації області

Закрити Культурно-мистецькі проекти

Закрити Мережа закладів обласного підпорядкування

Закрити Установи, заклади та організації області

Закрити Творчі колективи області


Календар


Лічильник

   всього

   зараз на сайті



koda.gif

ban_gar_lin.gif

ban_UGL.gif

 

 

vr.gif

president.gif

kmu.gif

mincult.gif

 

 

ban_ounb.jpg

ban_filar.gif

ban_gay.gif

ban_ocnt.gif

ban_kuk.png

ban_boy.jpg

ban_kray_muz.gif

ban_olkult.gif

hud_muz_ban.jpg

muz_uc_ban.jpg

 kir.gif

 


Звернення громадян - Інформація про роботу із зверненнями громадян

ДОВІДКА

про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли

 до департаменту культури, туризму

та культурної спадщини обласної державної

адміністрації, закладів культури і мистецтв обласного підпорядкування, відділів (управлінь) культури і туризму райдержадміністрацій, міськвиконкомів у І півріччі 2016 року

 

На виконання статті 102 Конституції України, Закону України                  від 02 жовтня 1996 року № 393 «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» інших нормативних актів та доручень голови обласної державної адміністрації, департаментом культури, туризму та культурної спадщини облдержадміністрації проаналізовано стан роботи зі зверненнями громадян, які надійшли до департаменту, відділів (управлінь) культури і туризму райдержадміністрацій, міськвиконкомів закладів культури і мистецтв обласного підпорядкування у І півріччі 2016 року.

Проведений аналіз свідчить, що у І півріччі 2016 року до департаменту культури, туризму та культурної спадщини облдержадміністрації надійшло:

         12 звернень – через відділ роботи зі зверненнями громадян апарату Кіровоградської обласної державної адміністрації;

5 звернень – безпосередньо від громадян;

17 звернень – через Кіровоградський обласний контактний центр;

3 звернення – через Урядову гарячу лінію.

         Усі звернення громадян були розглянуті в установлені терміни, по                                                                           кожному з них надані своєчасні відповіді.

Звернення  надходили від громадян, які проживають у смт Устинівці, м. Олександрії, м. Кіровограді, м. Світловодську, Олександрівському,  Бобринецькому, Долинському, Новомиргородському,  Маловисківському, Петрівському, Новоукраїнському районах та у м. Львові.

         Основними темами для розгляду у зверненнях  були питання щодо:

         навчання та викладання у школах естетичного виховання;

перевірки закладів культури області на наявність порушень у їх діяльності;

надання приміщення для організації культурної роботи;

перепоховання військовослужбовців;

призначення на вакантні посади у закладах культури;

виплати надбавок до заробітної плати;

проведення ремонтних робіт закладів культури;

проведення персональних виставок:

підтвердження звання «народний аматорський колектив».

         На особистому прийомі громадян керівництвом департаменту у звітному періоді 2016 року прийнято  33 особи.

        

 Серед питань, які порушувалися під час прийомів:

впровадження нових форм роботи у діяльність закладів культури;

навчання у початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладах області;

проведення атестації педагогічних працівників закладів освіти галузі культури;

безкоштовне відвідування закладів культури області пільговими категоріями населення;

функціонування ветеранських організацій;

розміщення зовнішньої реклами;

проведення ремонтно-реставраційних робіт об’єктів культурної спадщини;

вирішення фінансових питань закладів культури області.

Протягом І півріччя 2016 року до відділів (управлінь) культури і туризму райдержадміністрацій (міськвиконкомів) надійшло 278 звернень, з них: 180 письмових звернень (заяви, скарги, пропозиції) та 98 усних (усього з питань: клубної справи – 86, охорони культурної спадщини – 2, бібліотечної справи – 25,  музейної справи – 12, естетичного виховання – 14,  соціальні питання – 62, інші - 77).

На особистому прийомі громадян начальниками відділів (управлінь) культури і туризму райдержадміністрацій (міськвиконкомів) прийнято              82 особи. Жодного звернення не надійшло до відділу культури і туризму Добровеличківської та Світловодської райдержадміністрацій, по 1 зверненню надійшло до відділів культури і туризму Кіровоградської та Петрівської райдержадміністрацій.

Відповідна робота із зверненнями громадян проводилася й у закладах культури обласного підпорядкування.

Протягом І півріччя 2016 року до закладів культури обласного підпорядкування надійшло 98 звернень, а саме: зареєстровано 30 усних звернень та 68 письмових звернень. Найбільше звернень надійшло до обласної універсальної наукової бібліотеки ім. Д.І. Чижевського (28), обласного театру ляльок — 27, обласного краєзнавчого музею (17). Усі звернення були розглянуті в установлені терміни, по кожному з них надані своєчасні відповіді.

На особистому прийомі керівників закладів культури обласного підпорядкування протягом звітного періоду було 17 громадян. Найбільше громадян на особистому прийомі було у керівництва обласної бібліотеки для юнацтва (8).

 


Створено : 26/08/2016 @ 00:01
Оновлено : 26/08/2016 @ 00:01
Категорія : Звернення громадян
Сторінка проглянута 733 раз


Версія для друку Версія для друку

© Skin by vanix - GuppY Italia  W3C CSS  Skin adaptation v4.6 - charli77 Skins