Департамент

Закрити Адреса департаменту

Закрити Про департамент

Закрити Керівництво департаменту

Закрити Структура департаменту

Закрити Колегія департаменту

Закрити Нормативно-правові акти

Закрити Галузеві програми

Закрити Туризм

Закрити Обласні премії для працівників галузі

Закрити Звернення громадян

Закрити Інтернет-приймальня

Закрити Доступ до публічної інформації

Закрити Про очищення влади

Закрити Оголошення про проведення конкурсу

Закрити Адміністративні послуги


Установи, заклади та
організації області

Закрити Культурно-мистецькі проекти

Закрити Мережа закладів обласного підпорядкування

Закрити Установи, заклади та організації області

Закрити Творчі колективи області


Календар


Лічильник

   всього

   зараз на сайті



koda.gif

ban_gar_lin.gif

ban_UGL.gif

 

 

vr.gif

president.gif

kmu.gif

mincult.gif

 

 

ban_ounb.jpg

ban_filar.gif

ban_gay.gif

ban_ocnt.gif

ban_kuk.png

ban_boy.jpg

ban_kray_muz.gif

ban_olkult.gif

hud_muz_ban.jpg

muz_uc_ban.jpg

 kir.gif

 


Звернення громадян - Довідка про стан роботи із зверненнями громадян за 2015 рік

ДОВІДКА

про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли

 до департаменту культури, туризму

та культурної спадщини обласної державної

адміністрації, закладів культури і мистецтв обласного підпорядкування, відділів (управлінь) культури і туризму райдержадміністрацій, міськвиконкомів у 2015 року

На виконання статті 102 Конституції України, Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393 «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» інших нормативних актів та доручень голови обласної державної адміністрації, департаментом культури, туризму та культурної спадщини облдержадміністрації проаналізовано стан роботи зі зверненнями громадян, які надійшли до департаменту, відділів (управлінь) культури і туризму райдержадміністрацій, міськвиконкомів закладів культури і мистецтв обласного підпорядкування у 2015 році.

Проведений аналіз свідчить, що у 2015 році до департаменту культури, туризму та культурної спадщини облдержадміністрації надійшло:

         19 звернень – через відділ роботи зі зверненнями громадян апарату Кіровоградської обласної державної адміністрації;

14 звернень – безпосередньо від громадян;

2 звернення - через Міністерство культури України;

1 звернення - через Міністерство фінансів України;

18 звернень – через Кіровоградський обласний контактний центр;

16 звернень – через Урядову гарячу лінію.

         Усі звернення громадян були розглянуті в установлені терміни, по кожному з них надані своєчасні відповіді.

Звернення  надходили від громадян, які проживають у м. Кіровограді, м. Світловодську, м. Мала Виска, м. Долинська, м. Олександрії, м. Новомиргороді, м. Знам'янка, смт Олександівка, смт Вільшанці,  Добровеличківському районі та у м. Києві, м. Дніпропетровську, м. Чернівці, м. Рівному.

         Основними темами для розгляду у зверненнях  були питання щодо:

перевірки закладів культури області на наявність порушень у їх діяльності;

виплати надбавок до заробітної плати;

працевлаштування у закладах культури області;

надання історичних довідок про заклади культури області;

охорони культурних пам'яток;

проведення урочистих заходів із відзначення державних свят;

організації концертних програм; 

надання платних послуг;

навчання у початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладах області;

участі області у всеукраїнських фестивалях.

         На належному рівні була організована робота щодо проведення особистого прийому громадян керівництвом департаменту культури, туризму та культурної спадини облдержадміністрації. Так, на особистому прийомі громадян керівництвом департаменту протягом 2015 року прийнято 65 осіб.

Серед питань, які порушувалися під час прийомів:

впровадження нових форм роботи у діяльність закладів культури;

навчання у вищих мистецьких навчальних закладах області;

вирішення фінансових питань закладів культури області;

проведення ремонтних робіт клубних та музейних закладів;

встановлення пам’ятників видатним кіровоградцям, учасникам АТО.

Під час робочих поїздок керівництвом департаменту у райони та міста області постійно проводяться зустрічі з керівниками райдержадміністрацій, міськвиконкомів, працівниками галузі культури.

Так, 13 травня 2015 року відбувся виїзний прийом громадян у смт Новгородці Кіровоградської області.

За участі директора департаменту культури, туризму та культурної спадщини облдержадміністрації – Животовської Валентини Григорівни та заступника директора департаменту культури, туризму та культурної спадщини облдержадміністрації – Тищенко Людмили Петрівни. Під час зустрічі із  громадянами розглядалися найбільш актуальні питання розвитку галузі "Культура" Новгородківського району.

Департаментом культури, туризму та культурної спадщини облдержадміністрації здійснені перевірки стану вимог Закону України «Про звернення громадян»:

відділу культури і туризму Бобринецької райдержадміністрації;

відділу культури і туризму Олександрійської райдержадміністрації;

відділу культури і туризму Голованівської райдержадміністрації;

відділу культури і туризму Новоукраїнської райдержадміністрації;

Кіровоградської обласної бібліотеки для дітей ім. Т.Г.Шевченка.


Створено : 24/09/2016 @ 17:28
Оновлено : 24/09/2016 @ 17:28
Категорія : Звернення громадян
Сторінка проглянута 469 раз


Версія для друку Версія для друку

© Skin by vanix - GuppY Italia  W3C CSS  Skin adaptation v4.6 - charli77 Skins