ДОВІДКА
про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли
до департаменту культури, туризму
та культурної спадщини обласної державної
адміністрації, закладів культури і мистецтв обласного підпорядкування, відділів (управлінь) культури і туризму райдержадміністрацій, міськвиконкомів у І кварталі 2016 року
На виконання статті 102 Конституції України, Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393 «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» інших нормативних актів та доручень голови обласної державної адміністрації, департаментом культури, туризму та культурної спадщини облдержадміністрації проаналізовано стан роботи зі зверненнями громадян, які надійшли до департаменту, відділів (управлінь) культури і туризму райдержадміністрацій, міськвиконкомів закладів культури і мистецтв обласного підпорядкування у І кварталі 2016 року.
Проведений аналіз свідчить, що у І кварталі 2016 року до департаменту культури, туризму та культурної спадщини облдержадміністрації надійшло:
3 звернення – через відділ роботи зі зверненнями громадян апарату Кіровоградської обласної державної адміністрації;
3 звернення – безпосередньо від громадян;
5 звернень – через Кіровоградський обласний контактний центр;
1 звернення – через телефону "гаряча лінія".
Усі звернення громадян були розглянуті в установлені терміни, по кожному з них надані своєчасні відповіді.
Звернення надходили від громадян, які проживають у смт Устинівці, м. Олександрії, м. Кіровограді, Олександрівському, Бобринецькому, Новомиргородському, Петрівському, Новоукраїнському районах.
Основними темами для розгляду у зверненнях були питання щодо:
навчання та викладання у школах естетичного виховання;
перевірки закладів культури області на наявність порушень у їх діяльності;
надання приміщення для організації культурної роботи;
перепоховання військовослужбовців;
призначення на вакантні посади у закладах культури;
виплати надбавок до заробітної плати;
проведення ремонтних робіт закладів культури;
проведення персональної виставки.
На особистому прийомі громадян керівництвом департаменту протягом І кварталу 2016 року прийнято 17 осіб.
Серед питань, які порушувалися під час прийомів:
впровадження нових форм роботи у діяльність закладів культури;
навчання у початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладах області;
проведення атестації педагогічних працівників закладів освіти галузі культури;
безкоштовне відвідування закладів культури області пільговими категоріями населення;
функціонування ветеранських організацій;
розміщення зовнішньої реклами;
проведення ремонтно-реставраційних робіт об’єктів культурної спадщини;
вирішення фінансових питань закладів культури області.