ДОВІДКА
про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли
до департаменту культури, туризму
та культурної спадщини обласної державної
адміністрації, закладів культури і мистецтв обласного підпорядкування, відділів (управлінь) культури і туризму райдержадміністрацій, міськвиконкомів у ІІ півріччі 2017 року
На виконання статті 102 Конституції України, Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393 «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» інших нормативних актів та доручень голови обласної державної адміністрації, департаментом культури, туризму та культурної спадщини облдержадміністрації проаналізовано стан роботи зі зверненнями громадян, які надійшли до департаменту, відділів (управлінь) культури і туризму райдержадміністрацій, міськвиконкомів закладів культури і мистецтв обласного підпорядкування у ІІ півріччі 2017 року.
Протягом ІІ півріччя 2017 року до департаменту культури, туризму та культурної спадщини облдержадміністрації надійшло 98 звернень (в тому числі на особистому прийомі громадян).
Усі звернення громадян були розглянуті в установлені терміни, по кожному з них надані своєчасні відповіді. За результатами розгляду звернень, скарг та пропозицій питання вирішено позитивно – 47, відмовлено – 1, роз’яснено – 43 та заходи вживаються – 7.
Звернення надходили від громадян, які проживають у Київській, Кіровоградській, Львівській, Донецькій, Черкаській, Харківській та Тернопільській областях, а також Бобринецькому, Голованівському, Долинському, Кіровоградському, Олександрійському, Світловодському, Устинівському районів Кіровоградської області.
Основними темами для розгляду у зверненнях були питання щодо:
перевірки закладів культури області на наявність порушень у їх діяльності;
проведення ремонтних робіт закладів культури;
фінансування закладів культури;
представлення працівників до нагородження;
про надання переліку пам’яток культурної спадщини;
проведення реставрації пам’ятника;
звільнення з посади;
проведення експертизи творчих робіт та організації виставок;
поновлення на роботі та продовження трудових відносин.
На належному рівні була організована робота щодо проведення особистого прийому громадян керівництвом департаменту культури, туризму та культурної спадщини облдержадміністрації. Так, на особистому прийомі громадян керівництвом департаменту у ІІ півріччі 2017 році прийнято 50 осіб.
Серед питань, які порушувалися під час прийомів:
організація конкурсів, фестивалів, виставок та культурно-мистецьких заходів;
працевлаштування;
надання роз’яснень щодо укладання контрактів;
про створення музею;
про залучення інвестицій у розвиток галузі;
проведення ремонтно-реставраційних робіт об’єктів культурної спадщини.