ДОВІДКА
про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли
до департаменту культури та туризму обласної державної адміністрації, закладів культури і мистецтв обласного підпорядкування
у І півріччі 2021 року

На виконання Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393  “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року   № 109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 “Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади”, Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 (з урахуванням змін та доповнень),  розпорядження голови Кіровоградської обласної державної адміністрації від 05 лютого 2021 року № 99-р “Про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до облдержадміністрації, місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування області у 2020 році”, наказу директора департаменту культури та туризму облдержадміністрації від 12 квітня 2021 року №82 “Про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до департаменту культури та туризму  обласної державної адміністрації, закладів культури і мистецтв обласного підпорядкування у ІІ півріччі 2020 року” інших нормативних актів та доручень голови обласної державної адміністрації, департаментом культури та туризму облдержадміністрації (далі – Департамент) проаналізовано стан роботи зі зверненнями громадян, які надійшли до Департаменту, закладів культури і мистецтв обласного підпорядкування у І півріччі 2021 року.

Проведений аналіз свідчить, що в цілому забезпечено роботу зі зверненнями громадян.

Протягом І півріччя 2021 року  Департаментом проведено відповідну  роботу щодо забезпечення реалізації права громадянина на звернення у письмовому вигляді, на особистих прийомах, шляхом здійснення телефонного дзвінка, використання електронної пошти для написання електронних звернень.

Для практичної реалізації громадянами України права на звернення та поліпшення роботи зі зверненнями громадян у Департаменті  затверджено:

графік особистого прийому громадян керівництвом;

плани роботи  щодо організації роботи зі зверненнями громадян;

ведуться журнали особистого прийому громадян керівництвом Департаменту; реєстрації письмових заяв, скарг і пропозицій; звернень, що надходять через Кіровоградський регіональний контактний центр та  Урядову гарячу лінію.

Всього  у І півріччі 2021 року до Департаменту  надійшло 53 звернення, що на  1 звернення менше ніж в аналогічному звітному періоді (у І півріччі 2020 року зареєстровано  54 звернення).

Усі звернення громадян було розглянуто в установлені терміни, по кожному з них надані своєчасні відповіді. За результатами розгляду звернень, скарг та пропозицій питання вирішено позитивно – 33, роз’яснено – 18, заходи вживаються – 2.

Звернення  надходили від громадян, які проживають у Голованівському (Благовіщенська, Гайворонська, Голованівська, Вільшанська, Заваллівська  територіальні громади), Кропивницькому (Знам’янська, Компаніївська, Кропивницька,  Новгородківська територіальні громади),  Олександрійському (Новопразька, Онуфріївська, Олександрійська, Світловодська територіальні громади), Новоукраїнському (Новоукраїнська, Маловисківська, Приютівська  територіальні громади) районах  та містах України: м. Дніпро, м. Київ, м. Кривий Ріг, м. Львів, м. Черкаси.

Звернення було зареєстровано через:

Урядову  гарячу лінію (9, або 17 %);

Кіровоградський регіональний контактний центр (15, або  28%);

відділ роботи із звернення громадян обласної державної адміністрації (17, або  32%);

особисто від громадян на адресу Департаменту, в тому числі на електрону пошту (12, або 23 %).

Звернення надходили з питань культури, туризму та  культурної спадщини. Основними темами для розгляду у зверненнях  були питання щодо:

роботи закладів культури у період карантину;

роботи закладів культури на території об’єднаних територіальних громадах;

контактної інформації музейних закладів області;

придбання літератури для мистецьких шкіл області;

охорони пам’яток архітектури;

туристично-екскурсійних маршрутів;

кадрових питань;

проведення ремонтних робіт у закладах культури;

діяльності обласних закладів культури;

виплати заробітної плати  та ін.

Протягом І півріччя 2021 року зареєстровано 1 повторне звернення   (1,8 % від загальної кількості  звернень).

Також, протягом звітного періоду надійшло 1 (1,8%) колективне звернення, 2 (3,6%) анонімних звернень.

Частина звернень надійшла до Департаменту з  невизначеними категоріями авторів звернень та їх соціальним станом, зареєстровано 42  таке звернення (79%), 7 звернень від працюючих людей  (13,6%), 3 звернення від пенсіонерів (5,6%), 1 звернення від особи з інвалідністю (1,8%). Звернень від  багатодітних родин, учасників ліквідації аварії на ЧАЕС, підприємців, дітей,  військовослужбовців та інших категорій осіб не зареєстровано.

На належному рівні була організована робота щодо проведення особистого прийому громадян керівництвом Департаменту. Так, на особистому прийомі громадян керівництвом департаменту у І півріччі 2021 року  прийнято 49 осіб, кількість осіб на особистому прийомі була більшою ніж у аналогічному звітному періоді, а саме у І півріччі 2021 року прийнято 15 осіб.

Серед питань, які порушувалися під час прийомів були:

про роботу закладів культури в об’єднаних територіальних громадах;

реорганізація закладів культури;

організація  спільних заходів;

проектна та концертна  діяльність;

безкоштовне відвідування закладів культури;

видання збірок творів;

проведення творчого вечору;

розроблення туристичних маршрутів Кіровоградщиною;

працевлаштування у закладах культури області та ін.

З метою упередження звернень громадян для вирішення нагальних проблем діяльності закладів, керівництво та спеціалісти Департаменту постійно зустрічаються з трудовими колективами закладів культури і мистецтв обласного підпорядкування.

Також, проаналізовано стан роботи із зверненнями громадян у закладах культури обласного підпорядкування.

Протягом І півріччя 2021 року проведено відповідну роботу щодо забезпечення реалізації права громадян на звернення в усному та у письмовому вигляді, на особистих прийомах, шляхом здійснення телефонного дзвінка, використання електронної пошти для написання електронних звернень.

Так, у І півріччі 2021 року до  закладів культури  надійшло  62 звернення, що на 13 звернень більше ніж в аналогічному звітному періоді (у І півріччі 2020 року зареєстровано  49 звернень).

Усі звернення громадян було розглянуто в установлені терміни, по кожному з них надані своєчасні відповіді. За результатами розгляду звернень, скарг та пропозицій питання вирішено позитивно – 47, роз’яснено – 15, заходи вживаються – 0.

Звернення надходили від громадян, які проживають у Знам’янській, Компанівській, Кропивницькій, Новомиргородській, Петрівській, Світловодській територіальних громадах та у  Києві, Миколаєві,  Севастополі.

Звернення надходили з питань:

оренди приміщень;

організації спільних заходів;

обстеження технічного стану будівель;

працевлаштування у закладах культури;

придбання книг;

надання наукових та інформаційних  довідок;

проведення спільних заходів;

відкриття персональних виставок;

відкриття нових  проєктів та ін.

Звернення надходили  з невизначеною категорією людей, від працюючих, від пенсіонерів, від молоді,  військовослужбовці, представників творчих  спілок та мистецької спільноти.

На належному рівні була організована робота щодо проведення особистого прийому громадян керівництвом закладів. Так, на особистому прийомі громадян керівництвом обласних закладів культури  у І півріччі 2021 року  прийнято  42 осіб, що на 12 осіб більше ніж у аналогічному періоді 2020 року (у І півріччі 2020 року було прийнято 30 осіб).

Основними темами для розгляду були:

організації спільних заходів;

передачі до музеїв предметів старожитностей;

підтримки участі у спільних проектах;

відкриття персональних виставок;

надання наукових довідок;

працевлаштування у закладах культури;

питання користування фондами та ін.

До комунального закладу “Кіровоградський академічний обласний український музично-драматичний театр ім. М.Л. Кропивницького” та Кропивницького музичного фахового коледжу у звітному періоді 2021 року звернень не надходило.