ДОВІДКА
про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли
до департаменту культури та туризму обласної військової адміністрації, закладів культури і мистецтв обласного підпорядкування
у І півріччі 2022 року
На виконання Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393 “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 “Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади”, Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 (з урахуванням змін та доповнень), розпорядження голови обласної державної адміністрації від 06 серпня 2021 року № 552-р “Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до облдержадміністрації, районних державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування області у першому півріччі 2021 року”, наказу директора департаменту культури та туризму облвійськадміністрації від 06 квітня 2022 року №52 “Про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до департаменту культури та туризму обласної військової адміністрації, закладів культури і мистецтв обласного підпорядкування у ІІ півріччі 2021 року” інших нормативних актів та доручень голови обласної державної адміністрації, департаментом культури та туризму облвійськадміністрації (далі – Департамент) проаналізовано стан роботи зі зверненнями громадян, які надійшли до Департаменту, закладів культури і мистецтв обласного підпорядкування у І півріччі 2022 року.
Проведений аналіз свідчить, що в цілому забезпечено роботу зі зверненнями громадян. Варто зазначити, що у зв’язку з організаційними змінами у реєстрації звернень громадян, кількісні показники є нижчими у порівняні із І півріччям 2021 року (а саме: у Департаменті реєструються тільки ті звернення, які надходять від громадян особисто, через Урядову гарячу лінію та Обласний контактний центр. Звернення, проекти відповіді на які передбачені за підписом керівництва ОВА реєструються тільки відділом роботи із зверненням громадян апарату ОВА).
Протягом І півріччя 2022 року Департаментом проведено відповідну роботу щодо забезпечення реалізації права громадянина на звернення у письмовому вигляді, на особистих прийомах, шляхом здійснення телефонного дзвінка, використання електронної пошти для написання електронних звернень.
Для практичної реалізації громадянами України права на звернення та поліпшення роботи зі зверненнями громадян у Департаменті затверджено:
графік особистого прийому громадян керівництвом;
плани роботи щодо організації роботи зі зверненнями громадян;
ведуться журнали особистого прийому громадян керівництвом Департаменту; реєстрації письмових заяв, скарг і пропозицій; звернень, що надходять через Кіровоградський регіональний контактний центр та Урядову гарячу лінію.
Всього у І півріччі 2022 року до Департаменту надійшло 5 звернень (у І півріччі 2021 року зареєстровано 53 звернення).
Усі звернення громадян було розглянуто в установлені терміни, по кожному з них надані своєчасні відповіді. За результатами розгляду звернень, скарг та пропозицій питання вирішено позитивно – 3, роз’яснено – 2.
Звернення надходили від громадян, які проживають у Заваллівській, Кропивницькій, Новоукраїнській територіальних громадах, а також у Львівській та Черкаській області.
Звернення були зареєстровані через:
Урядову гарячу лінію (1, або 20 %);
особисто від громадян на адресу Департаменту, в тому числі на електрону пошту (4, або 80 %).
Звернення надходили з питань культури, туризму та культурної спадщини. Основними темами для розгляду у зверненнях були питання щодо:
оголошення конкурсу на посаду директора закладу культури;
погодження проекту землеустрою;
про надання інформації стосовно діючих програм з книгорозповсюдження;
про охорону щойно виявленого об’єкту культурної спадщини;
стосовно довідки з виплати заробітної плати.
Протягом І півріччя 2022 року повторних та колективних звернень не зареєстровано.
Звернення надійшли до Департаменту з невизначеними категоріями авторів та їх соціальним станом. Звернень від багатодітних родин, учасників ліквідації аварії на ЧАЕС, підприємців, дітей, військовослужбовців та інших категорій осіб не зареєстровано.
На належному рівні була організована робота щодо проведення особистого прийому громадян керівництвом Департаменту. Так, на особистому прийомі громадян керівництвом департаменту у І півріччі 2021 року прийнято 1 особу з питання роботи закладу культури (І півріччя 2021 року 49 осіб).
З метою упередження звернень громадян для вирішення нагальних проблем діяльності закладів, керівництво та спеціалісти Департаменту постійно зустрічаються з трудовими колективами закладів культури і мистецтв обласного підпорядкування.
Також, проаналізовано стан роботи із зверненнями громадян у закладах культури обласного підпорядкування.
Протягом І півріччя 2022 року проведено відповідну роботу щодо забезпечення реалізації права громадян на звернення в усному та у письмовому вигляді, на особистих прийомах, шляхом здійснення телефонного дзвінка, використання електронної пошти для написання електронних звернень.
Так, у І півріччі 2022 року до закладів культури надійшло 33 звернення, що на 29 звернення більше ніж в аналогічному звітному періоді (у І півріччі 2021 року зареєстровано 62 звернення).
Усі звернення громадян було розглянуто в установлені терміни, по кожному з них надані своєчасні відповіді. За результатами розгляду звернень, скарг та пропозицій питання вирішено позитивно -30, роз’яснено – 1, заходи вживаються – 2.
Звернення надходили від громадян, які проживають у Олександрійській, Кропивницькій територіальних громадах та у Львівській області.
Звернення надходили з питань:
надання методичної допомоги щодо створенням проєктних ескізів;
організації навчального процесу у період дії воєнного стану;
надання довідок про стаж роботи та заробітної плати;
поповнення бібліотечних фондів;
проведення дозвіллєвих заходів для дітей-переселенців;
організації бібліотечних заходів, майстер-класів;
придбання авторських книг до фондів бібліотек;
спільної волонтерської діяльності та ін.
Звернення надходили з невизначеною категорією людей, від працюючих, від пенсіонерів, від молоді, військовослужбовців, представників творчих спілок та мистецької спільноти.
На належному рівні була організована робота щодо проведення особистого прийому громадян керівництвом закладів. Так, на особистому прийомі громадян керівництвом обласних закладів культури у І півріччі 2022 року прийнято 26 осіб, що на 16 осіб менше ніж у аналогічному періоді 2021 року (у І півріччі 2021 року було прийнято 42 особи).
Основними темами для розгляду були:
організації спільних заходів;
надання приміщення для мистецьких виставок;
працевлаштування у закладах культури;
питання користування фондами та ін.
До КЗ “Кіровоградський академічний обласний театр ляльок”, КЗ “Кіровоградський академічний обласний український музично-драматичний театр ім. М.Л. Кропивницького” та Кропивницького музичного фахового коледжу у звітному періоді 2022 року звернень не надходило.