ДОВІДКА
про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли
до департаменту культури та туризму обласної державної адміністрації, закладів культури і мистецтв обласного підпорядкування
у ІІ півріччі 2021 року
На виконання Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393 “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 “Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади”, Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 (з урахуванням змін та доповнень), розпорядження голови обласної державної адміністрації від 06 серпня 2021 року № 552-р “Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до облдержадміністрації, районних державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування області у першому півріччі 2021 року”, наказу директора департаменту культури та туризму облдержадміністрації від 17 вересня 2021 року №196 “Про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до департаменту культури та туризму обласної державної адміністрації, закладів культури і мистецтв обласного підпорядкування, відділів (управлінь, секторів) культури та туризму міських, селищних, сільських рад у І півріччі 2021 року”, інших нормативних актів та доручень голови обласної державної адміністрації, департаментом культури та туризму облвійськадміністрації (далі – Департамент) проаналізовано стан роботи зі зверненнями громадян, які надійшли до Департаменту, закладів культури і мистецтв обласного підпорядкування у ІІ півріччі 2021 року.
Проведений аналіз свідчить, що в цілому забезпечено роботу зі зверненнями громадян.
Протягом ІІ півріччя 2021 року Департаментом проведено відповідну роботу щодо забезпечення реалізації права громадянина на звернення у письмовому вигляді, на особистих прийомах, шляхом здійснення телефонного дзвінка, використання електронної пошти для написання електронних звернень.
Для практичної реалізації громадянами України права на звернення та поліпшення роботи зі зверненнями громадян у Департаменті затверджено:
графік особистого прийому громадян керівництвом;
плани роботи щодо організації роботи зі зверненнями громадян;
ведуться журнали особистого прийому громадян керівництвом Департаменту; реєстрації письмових заяв, скарг і пропозицій; звернень, що надходять через Кіровоградський регіональний контактний центр та Урядову гарячу лінію.
Всього у ІІ півріччі 2021 року до Департаменту надійшло 47 звернень, що на 7 звернень більше ніж в аналогічному звітному періоді (у ІІ півріччі 2020 року зареєстровано 40 звернення).
Усі звернення громадян було розглянуто в установлені терміни, по кожному з них надані своєчасні відповіді. За результатами розгляду звернень, скарг та пропозицій питання вирішено позитивно – 40 (85%), роз’яснено – 3 (6,5%) та заходи вживаються – 4 (8,5%).
Звернення надходили від громадян, які проживають у Голованівському (Благовіщенська, Заваллівська територіальні громади), Кропивницькому (Аджамська, Гурівська, Знам’янська, Кропивницька, Суботцівська територіальні громади), Олександрійському (Олександрійська, Онуфріївська, Світловодська територіальні громади), Новоукраїнському (Добровеличківська територіальна громада) районах, у Вінницькій, Дніпропетровській, Полтавській областях, у м.Київ та м. Мінськ (Республіка Білорусь).
Звернення було зареєстровано через:
Міністерство культури та інформаційної політики України (2, або 4%);
Урядову гарячу лінію (12, або 25,5%);
Кіровоградський регіональний контактний центр (7, або 15%);
відділ роботи із звернення громадян апарату обласної державної адміністрації (18, або 38%);
особисто від громадян на адресу Департаменту, в тому числі на електрону пошту (8, або 17%).
Звернення надходили з питань культури, туризму та культурної спадщини. Основними темами для розгляду у зверненнях були питання щодо:
діяльності закладів культури області;
використання комп’ютерної техніки бібліотечними закладами;
витрат на створення безбар’єрного простору;
використання сертифікатів про вакцинацію під час відвідування бібліотечних закладів області;
роботи гуртожитку закладу фахової передвищої мистецької освіти;
створення музею;
розроблення нових туристичних маршрутів;
проектування земельних ділянок;
нарахувань до пенсійного фонду;
організації спільних концертних програм;
контактної інформації мистецьких шкіл області;
про тарифні ставки педагогічних працівників мистецьких шкіл;
співпраці із Болгарією та розвитку туризму області;
зайняття вакантних посад за конкурсною основою;
присвоєння почесних звань працівникам галузі;
охорони пам’яток архітектури;
підготовки до опалювального сезону закладів культури та ін.
Протягом ІІ півріччя 2021 року зареєстровано 2 повторних звернен (4,2 % від загальної кількості звернень).
Протягом звітного періоду колективні звернення не зареєстровані.
Частина звернень надійшла до Департаменту з невизначеними категоріями авторів звернень та їх соціальним станом, зареєстровано 37 таких звернень (78,8%), 4 звернення від працюючих осіб (8,6%), 2 звернення від пенсіонерів (4,2%), 2 звернення від студентів (4,2%), 2 звернення від служителів релігійних громад (2,1%), 1 звернення від особи з інвалідністю (2,1%). Звернень від безробітних осіб, багатодітних родин, учасників ліквідації аварії на ЧАЕС, підприємців, дітей, військовослужбовців та інших категорій осіб не зареєстровано.
На належному рівні була організована робота щодо проведення особистого прийому громадян керівництвом Департаменту. Так, на особистому прийомі громадян керівництвом департаменту у ІІ півріччі 2021 року прийнято 19 осіб (у ІІ півріччі 2020 року прийнято 40 осіб).
Серед питань, які порушувалися під час прийомів були:
про роботу закладів культури в об’єднаних територіальних громадах;
організація спільних заходів;
проектна та концертна діяльність;
питання культурної спадщини, туризму;
реорганізація закладів культури та ін.
З метою упередження звернень громадян для вирішення нагальних проблем діяльності закладів, керівництво та спеціалісти Департаменту постійно зустрічаються з трудовими колективами закладів культури і мистецтв обласного підпорядкування.
Також, проаналізовано стан роботи із зверненнями громадян у закладах культури обласного підпорядкування.
Протягом ІІ півріччя 2021 року проведено відповідну роботу щодо забезпечення реалізації права громадян на звернення в усному та у письмовому вигляді, на особистих прийомах, шляхом здійснення телефонного дзвінка, використання електронної пошти для написання електронних звернень.
Так, у ІІ півріччі 2021 року до закладів культури надійшло 51 звернення, що на 51 звернення менше ніж в аналогічному звітному періоді (у ІІ півріччі 2020 року зареєстровано 102 звернень).
Усі звернення громадян було розглянуто в установлені терміни, по кожному з них надані своєчасні відповіді. За результатами розгляду звернень, скарг та пропозицій питання вирішено позитивно — 44, роз’яснено – 6, заходи вживаються – 1.
Звернення надходили від громадян, які проживають у Кіровоградській та Київській областях.
Звернення надходили з питань:
надання наукових та інформаційних довідок;
користування музейними фондами;
пільгового відвідування закладів закладів культури;
працевлаштування у закладах культури;
оренди приміщення;
проведення спільних заходів;
дарування книг бібліотекам;
надання експонатів до музеїв;
відкриття нових проєктів та ін.
Звернення надходили з невизначеною категорією людей, від працюючих, від пенсіонерів, від молоді, військовослужбовці, представників творчих спілок та мистецької спільноти.
На належному рівні була організована робота щодо проведення особистого прийому громадян керівництвом закладів. Так, на особистому прийомі громадян керівництвом обласних закладів культури у ІІ півріччі 2021 року прийнято 26 осіб (у аналогічному періоді 2022 року було 68 осіб).
Основними темами для розгляду були:
безкоштовного відвідування закладів культури особами пільгових категорій;
працевлаштування;
проведення спільних заходів;
проведення відеозйомки у прміщенні закладу культури;
дарування книг, експонатів;
надання фото експонатів музею для виготовлення календаря;
стосовно звітних матеріалів виставкової діяльності музеїв;
оренди приміщення;
надання відеозаписів;
реалізація квитків та ін.
До комунального закладу “Кіровоградський академічний обласний український музично-драматичний театр ім. М.Л. Кропивницького” та Кропивницького музичного фахового коледжу у звітному періоді 2022 року звернень не надходило.