ДОВІДКА
про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли
до департаменту культури та туризму  обласної державної адміністрації, закладів культури і мистецтв обласного підпорядкування
у  ІІ півріччі 2022 року

 

На виконання Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393 “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 “Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади”, Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 (з урахуванням змін та доповнень), розпорядження голови обласної державної адміністрації від 16 лютого 2023 року № 151-р “Про стан роботи зі зверненнями громадян, які надійшли до обласної державної адміністрації, місцевих органів  виконавчої влади та органів місцевого самоврядування у 2022 році”, наказу директора департаменту культури та туризму облвійськадміністрації від 07 листопада 2022 року №135 “Про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до департаменту культури та туризму  обласної військової адміністрації, закладів культури і мистецтв обласного підпорядкування у І півріччі 2022 року”, інших нормативних актів та доручень голови обласної державної адміністрації, департаментом культури та туризму облвійськадміністрації (далі – Департамент) проаналізовано стан роботи зі зверненнями громадян, які надійшли до Департаменту, закладів культури і мистецтв обласного підпорядкування у ІІ півріччі 2022 року.

Проведений аналіз свідчить, що в цілому забезпечено роботу зі зверненнями громадян.

Протягом ІІ півріччя 2022 року  Департаментом проведено відповідну  роботу щодо забезпечення реалізації права громадянина на звернення у письмовому вигляді, на особистих прийомах, шляхом здійснення телефонного дзвінка, використання електронної пошти для написання електронних звернень.

Для практичної реалізації громадянами України права на звернення та поліпшення роботи зі зверненнями громадян у Департаменті  затверджено:

графік особистого прийому громадян керівництвом;

плани роботи  щодо організації роботи зі зверненнями громадян;

ведеться журнал реєстрації заяв, скарг і пропозицій та особистого прийому громадян керівництвом департаменту.

Всього  у ІІ півріччі 2022 року до Департаменту  надійшло 14  звернень, що на 33 звернення менше ніж в аналогічному звітному періоді (у ІІ півріччі 2021 року зареєстровано  47 звернень).

Усі звернення громадян було розглянуто в установлені терміни, по кожному з них надані своєчасні відповіді. За результатами розгляду звернень, скарг та пропозицій питання вирішено позитивно – 7 (50%), роз’яснено – 7 (50%) та заходи вживаються – 0 (0%).

Звернення  надходили від громадян, які проживають  у Кропивницькій, Помічнянській, Смолінській територіальних громадах, та від осіб з числа внутрішньо переміщених, які проживають на території Кіровоградської області, але зареєстровані у м. Харкові та м. Донецьку.

Звернення було зареєстровано через:

Урядову  гарячу лінію (1, або 7,1%);

Кіровоградський регіональний контактний центр (4, або 28,5%);

особисто від громадян на адресу Департаменту (2, або 14,2%);

які надійшли на пошту та електрону пошту Департаменту (5, або 36%);

на особистому прийомі громадян директором Департаменту (2, або 14,2%).

Звернення надходили з питань культури, туризму та  культурної спадщини. Основними темами для розгляду у зверненнях  були питання щодо:

простою закладів культури під час дії воєнного стану в Україні;

проживання внутрішньо переміщених осіб у приміщеннях закладів культури;

демонтажу пам’ятних дошок;

погодження проектної документації;

організації презентації книги;

роботи літературного об’єднання;

розміщення вивісок на пам’ятках архітектури;

організації навчального процесу у мистецьких  школах;

видачі довідок для нарахування пенсії та стосовно виплати лікарняних тощо.

Протягом ІІ півріччя 2022  року зареєстровано 1 повторне звернення  (7,1% від загальної кількості  звернень). У ІІ півріччі 2022 року було зареєстровано 2 таких звернення.

Протягом звітного періоду колективні звернення не зареєстровані.

Частина звернень надійшла до Департаменту з  невизначеними категоріями авторів звернень та їх соціальним станом, зареєстровано 5 таких звернень (35,7%), 5 звернення від працюючих осіб (35,7 %),  1 звернення від пенсіонера (7,1%), 1 звернення від студента (7,1 %), 2 від внутрішньо переміщених осіб (14,4%). Звернень від служителів релігійних громад, від осіб з інвалідністю, від безробітних осіб, багатодітних родин, учасників ліквідації аварії на ЧАЕС, підприємців, дітей, військовослужбовців та інших категорій осіб не зареєстровано.

На належному рівні була організована робота щодо проведення особистого прийому громадян керівництвом Департаменту. Так, на особистому прийомі громадян керівництвом департаменту у ІІ півріччі 2022  року прийнято 2 особи (у ІІ півріччі 2021 року прийнято 19 осіб).

Серед питань, які порушувалися під час прийомів були:

погодження проектної документації;

організації презентації книги;

роботи літературного об’єднання та ін.

З метою упередження звернень громадян для вирішення нагальних проблем діяльності закладів, керівництво та спеціалісти Департаменту постійно зустрічаються з трудовими колективами закладів культури і мистецтв обласного підпорядкування.

Також, проаналізовано стан роботи із зверненнями громадян у закладах культури обласного підпорядкування.

Протягом ІІ півріччя 2022 року проведено відповідну роботу щодо забезпечення реалізації права громадян на звернення в усному та у письмовому вигляді, на особистих прийомах, шляхом здійснення телефонного дзвінка, використання електронної пошти для написання електронних звернень.

Так, у ІІ півріччі 2022 року до  закладів культури  надійшло  87  звернень, що на 36 звернень більше ніж в аналогічному звітному періоді (у ІІ півріччі 2021 року зареєстровано  51 звернення).

Усі звернення громадян було розглянуто в установлені терміни, по кожному з них надані своєчасні відповіді. За результатами розгляду звернень, скарг та пропозицій питання вирішено позитивно – 43 (або 49%), роз’яснено –  28 (або 32,5%), заходи вживаються – 16 (або 18,5%).

Звернення надходили від громадян, які проживають у  Кіровоградській та Київській областях.

Звернення надходили з питань:

проведення дозвіллєвих заходів для дітей-переселенців;

заходів з психологічної підтримки для дітей-переселенців;

організації спільних заходів з благодійними організаціями;

організації бібліотечних заходів, майстер-класів;

надання наукових та інформаційних  довідок;

користування музейними фондами;

пільгового відвідування закладів   культури;

працевлаштування у закладах культури;

оренди приміщення;

дарування книг  бібліотекам;

відкриття нових  проєктів та ін.

Звернення надходили  з невизначеною категорією людей, від працюючих, від пенсіонерів, від молоді,  військовослужбовці, представників творчих  спілок та мистецької спільноти.

На належному рівні була організована робота щодо проведення особистого прийому громадян керівництвом закладів. Так, на особистому прийомі громадян керівництвом обласних закладів культури  у ІІ півріччі 2022 року  прийнято 62 особи, що на 36 більше, ніж в аналогічному періоді 2021 року (а саме було прийнято 26 осіб).

Зокрема порушувалися питання:

безкоштовного відвідування закладів культури особами пільгових категорій;

працевлаштування;

проведення спільних заходів;

оренди приміщення;

дарування книг;

реалізації квитків та ін.

До комунального закладу “Кіровоградський академічний обласний український музично-драматичний театр ім. М.Л. Кропивницького” та Кропивницького музичного фахового коледжу у звітному періоді 2022 року звернень не надходило.