Про стан роботи із
зверненнями громадян
у І півріччі 2025 року

На виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації від 29 січня 2025 року № 105-р «Про стан роботи зі зверненнями громадян, які надійшли до обласної державної адміністрації, місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування у 2024 році», департамент культури та туризму облвійськадміністрації повідомляє наступне.
З метою практичної реалізації громадянами України права на звернення та поліпшення роботи зі зверненнями громадян у департаменті культури та туризму обласної військової адміністрації ведеться електронний журнал реєстрації звернень громадян та особистого прийому громадян керівництвом департаменту.
Протягом І півріччя 2025 року до департаменту культури та туризму облвійськадміністрації надійшло 8 звернень (3 особисто від заявників на адресу департаменту, 5 Урядовий контактний центр).
Усі звернення громадян було розглянуто в установлені терміни, по кожному з них надані своєчасні відповіді. За результатами розгляду звернень, скарг та пропозицій питання вирішено дано роз’яснення – 5, до відома – 3.
Звернення надходили від громадян, які проживають у м. Кропивницькому, Кіровоградській та Харківській областях.
Основними темами для розгляду у зверненнях були питання щодо:
діяльність національної спілки художників України;
діяльність бібліотек міста;
вимоги для отримання звання «народний/заслужений» аморськими колективами та ін.
Керівництво департаменту постійно тримає на особистому контролі розгляд звернень громадян, які надходять до обласної військової адміністрації, вживає дієвих заходів щодо їхнього позитивного вирішення. Також, з метою практичної реалізації громадянами України права на звернення та поліпшення роботи зі зверненнями громадян у департаменті культури та туризму облвійськадміністрації затверджено графік особистого прийому громадян керівництвом департаменту.
На засіданні колегії департаменту культури та туризму облвійськадміністрації було розглянуто питання «Про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до департаменту культури та туризму обласної військової адміністрації, закладів культури і мистецтв обласного підпорядкування у ІІ півріччі 2024 року» (рішення колегії від 27 березня 2025 року №1) в тому числі про стан виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
Особлива увага керівництва та працівників департаменту культури та туризму обласної військової адміністрації приділяється:
вжиттю заходів щодо забезпечення реалізації конституційного права громадян на усне і письмове звернення, в тому числі електронне;
забезпеченню влаштуванню засобів безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до будівель;
контролю за повним, кваліфікованим і об’єктивним розглядом звернень громадян, додержанням встановлених законодавством термінів їх розгляду та своєчасним наданням відповідей авторам звернень;
розгляду звернень членів сімей учасників бойових дій, які загинули під час захисту незалежності, суверенітету та територіальної цілісності держави, військовослужбовців ЗСУ, які захищали або захищають Україну, членів їх сімей, ветеранів війни та праці, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки;
оперативному розгляду звернень, які надходять через Кіровоградський регіональний контактний центр, та своєчасному інформуванню заявників про результати розгляду з наданням копії відповіді Кіровоградський регіональному контактному центру;
проведенню моніторингу організації роботи зі зверненнями громадян, вжиттю заходів щодо виявлення проблемних питань жителів області з метою упередження надходження повторних та неодноразових звернень.