Туристичні агентства відіграють важливу та стратегічну роль у туристичній індустрії. Вони надають клієнтам зручність та експертизу у пошуку та виборі екскурсій, місць для відпочинку та проживання.
У цьому контексті туристичні агенції це ключові гравці, здатні значно вплинути на розвиток туризму, успіх у своїй справі та прибутковість в туристичній галузі Кіровоградщини.
30 липня директор департаменту культури та туризму облвійськадміністрації Уляна Соколенко провела нараду з туристичними агенціями міста, які займаються внутрішніми перевезеннями туристів, пропонують екскурсії Україною та Кіровоградщиною.
На нараді обговорили питання про створення привабливих туристичних продуктів існуючі туристичні об’єкти області, провели опитування про можливість щодо промоції турів на регіональному ринку та нові шляхи у співпраці з агентствами.
Акцентували увагу на найбільш проблемних питаннях в галузі туризму на території області на думку туристів, а саме: відсутність достатньої кількості готелів, велику вартість не достатньо розвинута інфраструктура автобусних перевезень і залізничного транспорту.
Ми живемо зараз у цікавий час. Йдуть колосальні трансформації, тому туристичні об’єкти повинні мати оригінальні авторські екскурсії, найкомфортніші заклади розміщення, перевірені заклади харчування, квест-екскурсії для дорослих та дитей в українському стилі, веб-квести в українських народних традиціях та ін.
Обговорили співпрацю департаменту культури та туризму з туристичними агентствами для підвищення ефективності стратегії привернення клієнтів, розробки сучасних туристичних маршрутів та налагодження відкритого зв’язку та прагнення до довгострокових та взаємовигідних відносин з агентствами, факторів, які працюватимуть на покращення туристичної галузі області.